معاون توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان باید بدانند که نصب شیر انتظار و سه راهی پشت کنتور آب تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مسعود مرادیان معاون توسعه و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز به صورت مداوم انجام می گیرد عنوان کرد: در این زمینه هیچگونه اهمالی پذیرفته نیست.

مرادیان افزود: شهروندان باید بدانند که نصب شیر انتظار و سه راهی  پشت کنتور آب نیز از مصادیق تخلف و به عنوان  انشعاب غیرمجاز محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه طی سال‌های گذشته تاکنون برخی از مشترکین و لوله کش دانسته یا ندانسته اقدام به نصب سه‌راهی  پشت کنتور آب می کردند، یادآور شد: بر اساس قانون نصب هرگونه  انشعاب و  سه‌راهی پشت کنتور آب از مصادیق تخلف و انشعاب غیرمجاز است.

مرادیان تصریح کرد: این موضوع توسط ماموان قرائت کنتور به مشترکین اعلام می‌شود و در صورت عدم حذف این گونه انشعابات، برای کسانی  که اقدام به نصب شیر انتظار کنند پرونده تخلف تشکیل خواهد شد.

او  از مشترکینی که اقدام به نصب  سه راهی  پشت کنتور و یا شیر انتظار کرده اند خواست که نسبت به حذف  آن ها اقدام کنند چرا که به عنوان مصادیق تخلف با آن ها برخورد  قانونی و تشکیل پرونده خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.